Är det här Matt effekten ?
Inlägg: 1312777
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
För dom såg riktigt matt ut idag,,,,,,,,,,,,,,,
Riktig depp match var detta, jag undrar om detta kommer sluta i en tragedi i år!?
Det som skrämmer mig mest är att de bästa spelarna vi har för dagen är Hallin och Axelsson, som är i offensiv zon.
Riktig depp match var detta, jag undrar om detta kommer sluta i en tragedi i år!?
Det som skrämmer mig mest är att de bästa spelarna vi har för dagen är Hallin och Axelsson, som är i offensiv zon.