Inlägg: 1312866
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Smekmånaderna med Perra börjar ta slut. :)
Jag är fundersam o orolig.
Hade Challe varit kvar så hade han inte varit kvar :)
Jag är fundersam o orolig.
Hade Challe varit kvar så hade han inte varit kvar :)
Stämningen kanske inte är så där värmländskt myspysig som man gärna vill föreställa sig..?
Redigerad kommentar