Hahl Bundy: Å andra sidan, vi ligger 7:a, det gjorde vi INTE i fjol vid den här tiden. Det såg faktiskt betydligt sämre ut då...
Inlägg: 1312872
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo det är sant.
Men jag är fortfarande fundersam över hur det kan se så fruktansvärt tamt ut, framförallt på hemmaplan.
Men jag är fortfarande fundersam över hur det kan se så fruktansvärt tamt ut, framförallt på hemmaplan.