Inlägg: 1312892
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Instämmer.
Dessutom så kan jag tycka att Perra var det perfekta alternativet för oss.
En lagbyggare som kunde få ihop spelarna till en enhet, skapa en "vi mot dom" attityd som gör att HJÄRTAT finns där in i döden.
"En för alla, alla för En", typ.
Så har det inte blivit.
Dessutom så kan jag tycka att Perra var det perfekta alternativet för oss.
En lagbyggare som kunde få ihop spelarna till en enhet, skapa en "vi mot dom" attityd som gör att HJÄRTAT finns där in i döden.
"En för alla, alla för En", typ.
Så har det inte blivit.
Väljer att klistra in detta från Luleåboken:
"Sen kan jag väl tillägga att Elitserien är en bedrövligt dålig liga när det räcker för ett lag att anamma en spelidé som går ut på att åka mycket skridskor och stressa motståndare över hela banan för att bli serieledare. Ännu värre blir det ju när det visar sig att halva laget är taget direkt från allsvenskan och att man kan låna in killar från ett mediokert division 1 lag utan att det påverkar resultaten speciellt mycket i slutändan."
Edit: Jag citerade än Luleåsupporter ovan.
Redigerad kommentar