Frella: ingen aning. Har bara för mig att jag läst att han har kontrakt till Januari någonstans. Kan självklart ha fel, det du säger låter mer logiskt.
Inlägg: 1313007
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Välkommen Anders Eriksson!
Grattis Roger Federer!
Ja, man har suttit och kollat på Masters-finalen i London (Federer - Nadal).
I stället för att hänga här och klaga på allt...
Grattis Roger Federer!
Ja, man har suttit och kollat på Masters-finalen i London (Federer - Nadal).
I stället för att hänga här och klaga på allt...