Inlägg: 1313008
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
DJ Hemp: De var några år sen man såg den där träffen .. och mot nadal också . då brukar de inte funka något vidare .. jag är så glad så jag ler i själen ..
Grattis Roger Federer!
Ja, man har suttit och kollat på Masters-finalen i London (Federer - Nadal).
I stället för att hänga här och klaga på allt...