DJ Hemp: Han lär knappast bli vår sämste back iallafall :-). Vi behöver någon som kan mata på lite från blå
Inlägg: 1313055
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Timrå Icon:
Jag vill ju inte tro det heller. Coolt med ännu en meriterad jävel på lönekontot. Var väl bara en tidsfråga innan "Ante" skulle skriva på för oss ju : )
Håkan Hellström - 420 kr??? Finns det verkligen ingen ST-rabatt eller något...?
Jag vill ju inte tro det heller. Coolt med ännu en meriterad jävel på lönekontot. Var väl bara en tidsfråga innan "Ante" skulle skriva på för oss ju : )
Håkan Hellström - 420 kr??? Finns det verkligen ingen ST-rabatt eller något...?