Inlägg: 1313062
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
DJ Hemp: Gör så. själv ska jag kolla på fotbollskanalen europa nu o ta en kall. F.ö så har nog Olle rätt:-)
Det känns helt okej för mig också. Var bara positiv innan jag kollade in detta förbannade hockeysnack. Fan vad detta kan förstöra ens kväll... men bara lite. Så slänger man på lite juste musik och så är glädjen tillbaka : )