1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 131317

Sv: Timrå fans i chock!?
Skarin: Kvinnor,,,,,,,röda klänningar,,,,,bestämma på läktarn!!!! SATAN, slutspelet är klart helt klart för alla pojkar vet väl vad som händer då kvinnan i huset går upp i fallsett,,,,,,,

Kan tänka mig då laget ligger under och de börjar irriterat skrika "JOBBA,,,,,JOBBA" Ja man vet ju av egen erfarenhet att för husfridens skull så är det bara spotta i nävarna torka svetten i pannan knäppa upp stjortan visa sin nyinköpta brynja, slänga slippsen, skita i vilket språk det blir på,,,,,BARA DET BLIR GJORT!!!

Och efter sässongen haver de bytt namn till girl - gold power :))))))

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.