-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4959)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Heart: Kan inte hålla med dig.. SCA hallen, eller Norrporten arena.. nej tacka vet jag gamla klassiska namn. Det här blir ju samma debatt om några år som det är idag om örnen. Kasta örnen och hämta hem tallarna säger många.. vad händer med namnen på våra hallar.. skall de också blir stora reklamjippon ? Ladan då.. Ladan är ju så skönt som det kan bli. Jag håller med om att hallen kan få några ansiktslyft och byggas om.. men behåll för guds skull namnet !
Vem vill gå till SCA Arena istället för till Ladan och se hockey ? Det blir ju bara mer o mer reklam som styr och ingen känsla... snart får ju spelarna smeknamn också... Micke "Statoil" Lind, Per "Domus" Hallin.. eller vad ??
Titta på gamla hederliga Delfinen i Luleå.. .Coop Arena.. suck...har verkligen tappat nåt där ! Vad händer med Delfinvägen som går utanför.... blir det coop vägen nu då ?
Nä rusta gärna upp hallarna.. men behåll de gamla traditionella namnen. Om det nur är Ladan eller Timrå Isstadion.. men för guds skull inga Arenor... !
ps.. Tallarna tillbaka ! Kanske i ny tappning som någon föreslog.. men tallar i alla fall !