1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1313398

Sv: Apropå nånting...
Olle: Alltså, Brynäs eller AIK känns som pest eller kolera. Båda är lag som jag hoppas vi har efter oss i slutändan. Men eftersom mina försvarsmekanismer utarbetat en strategi där allt ovanför KS-strecket för TIK:s del får mig att vara någorlunda fungerande så är jag främst intresserad av att det så snabbt som möjligt utkristalliseras två sådana kandidater. Och att inget av dem är TIK. Ur det perspektivet känns ett AIK-ras tiltalande.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Brynäs i kvalserien skulle inte skada, deras HS-sida är den enda som kan slå våran när det gäller avgrundsdepp. Sen tycker jag väl inte att dom behöver åka ur. Att AIK överpresterar sticker lika mycket som ovanstående tankar kittlar i magen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.