Inlägg: 1313542
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Matte: Måste vara drömläge för Timrå i Södertäljehelvetet. Första gången på 900 år som det är kallare utanför hallen än innuti...
Riktigt hård is passar väl våra TIK:are bättre än en banjo i Ö-vik?
Riktigt hård is passar väl våra TIK:are bättre än en banjo i Ö-vik?
Illka,Kim,Matti, Matt,Corso,Timo, Björn,Gabbe,Röjmark, Hallin,Lander,Axie.
Back par Kolan,Styf Halonen,Sonntag, Zebbe,Anders E, Jesper,Alexander L.
Det var faktiskt ett riktigt bra tempo fast det bara var en isvärmning
PS
Alla spelare klev av isen oskadede !!!