ÖstrandsNisse: jaa, men nångång måste vi ju göra en bra sådan också. Spelar vi bara enkelt i framförallt egenzon och vågar kliva upp med laget vinner vi detta. Vi har för många inviduellt skickliga spelare för att inte stänka dit en puck eller två när läget ges.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Spelar vi bara enkelt i framförallt egenzon och vågar kliva upp med laget vinner vi detta.
Vi har för många inviduellt skickliga spelare för att inte stänka dit en puck eller två när läget ges.
Kom igen nu Timrå