Timrå Icon: 2 minuter? Vansinne för den tacklingen! Om det varit en Tikare lär det väl ha blivit minst matchstraff.
Inlägg: 1313765
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
John K: hade det varit pikkarainen hade de sannolikt arkebuserat honom medelst puck och klubba