Olle: Han är lika flat som Lill-Kenta.
Inlägg: 1313891
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
73Sjöbba: Lite strategi får man väl applicera, ju längre tid dom spelar i våran zon ...JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Frälsaren!!
Så jävla rättvist!
Så jävla rättvist!
Redigerad kommentar