1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614735 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314107

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
AE 24:47 i istid, haha sjukt :D

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Sen är det jävligt skönt att vinna mot SSK för tredje gången denna säsong.
Har varit så arg senaste åren att vi alltid förlorat mot SSK fast vi haft bättre lag på papperet nu vinner vi iaf, fast kanske inte helt värt jämt :D

Roligt när Robert Carlsson är depp "dom har vinnut alla amtcher mot oss iår tycker inte dom är så mkt bättre än oss" så har man sagt några år själv =)

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Blizzard: Det stämmer kanske som han sa;"Linkan sa att jag fick spela så mycket jag vill" hehe :-)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.