Enligt svt så klev Åkerlund av pga. illamående. Hoppas att det bara är på det viset.
Inlägg: 1314108
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
dr-nix: inte pga illamående, han e skadad.
"Jag skadade mig det sista som hände före pausen. Skulle trycka fast med min skridsko, men då känner jag att skenan har fastnat och så trillar jag bakåt och får all belastning på höger knä som vrids till. Jag reste mig och spelade klart men sedan i pausen så kände jag att det inte gick att fortsätta, säger Magnus Åkerlund med besvikelse i ögonen.
Timråmålvakten stannade kvar i Stockholm över natten för att röntga knäet på onsdagen "
"Jag skadade mig det sista som hände före pausen. Skulle trycka fast med min skridsko, men då känner jag att skenan har fastnat och så trillar jag bakåt och får all belastning på höger knä som vrids till. Jag reste mig och spelade klart men sedan i pausen så kände jag att det inte gick att fortsätta, säger Magnus Åkerlund med besvikelse i ögonen.
Timråmålvakten stannade kvar i Stockholm över natten för att röntga knäet på onsdagen "