Inlägg: 1314112
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Statistiken från matchen är klart bristfällig.
*Åkerlund fick båda de insläppta målen på sitt konto.
*Sebbe fick ingen assist för sin lobb-passning till Pikkarainen.
*Pitkämäki fick ingen assist på Landers mål.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco:
Detta är också rätt skönt: Bortatabellen!
RK Team GP W T L GF:GA (GD) TP
1 Timrå IK 13 6 3 4 44:38 (6) 23
2 Färjestads BK 11 6 2 3 32:28 (4) 21
3 Skellefteå AIK 13 5 2 6 37:32 (5) 19
Detta är också rätt skönt: Bortatabellen!
RK Team GP W T L GF:GA (GD) TP
1 Timrå IK 13 6 3 4 44:38 (6) 23
2 Färjestads BK 11 6 2 3 32:28 (4) 21
3 Skellefteå AIK 13 5 2 6 37:32 (5) 19
Nu: Sängen!
Först: Helenius var rätt svag i både Murleys friläge där han satte sig i en spagat alldeles för tidigt (alternativt - snygg fint) åk naturligtvis missbedömningen vid utrusningen mot Pikken. Så snabb är väl inte Pikkarainen? Tack för det!
Sen: Tack domarn för att Kihlström inte fick 5+20 för knätacklingen. Var på plan och spelade fram Murran till segermålet
Sist: Borde inte Pitten ha en assist också på Landers mål? Har inte det på swehockey.
Skönt det här!