Fan också, nu blev det ju ännu värre. Rent visuellt alltså. Du är ju helt klockren som skribent men varför dessa visuella referenser? Här hade man ju hoppats på en Simon Templar, en grymt stilfull snubbe med polisonger av 70-talssnitt. Vet inte riktigt var jag har fått detta ifrån men det är väl bara jag som har ett skitdåligt omdöme... Men kom igen nu Birger, visst skojar du bara med oss? Egentligen ser du ut som en ung Roger Moore. Egentligen gör du det...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fan också, nu blev det ju ännu värre. Rent visuellt alltså. Du är ju helt klockren som skribent men varför dessa visuella referenser? Här hade man ju hoppats på en Simon Templar, en grymt stilfull snubbe med polisonger av 70-talssnitt. Vet inte riktigt var jag har fått detta ifrån men det är väl bara jag som har ett skitdåligt omdöme... Men kom igen nu Birger, visst skojar du bara med oss? Egentligen ser du ut som en ung Roger Moore. Egentligen gör du det...