1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314329

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Nåja, det är tanken som räknas. :)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Vi kan komma att rasa rejält innan uppehållet.

26 Timrå - HV 71 - talar emot: hemmaplan. fördel: bra matcher mot HV
27 Djurgården- Timrå - talar emot: borta mot DIF fördel: hittar ingen
28 Timrå - Skellefteå- talar emot: hemma och stark SAIK. fördel: hittar ingen
29 19:00 Brynäs - Timrå- talar emot: borta mot BIF: Fördel: 2P senast
30 AIK - Timrå- talar emot: AIK. fördel: kan vara på nedåtgående

Alltså vi möter både BIF och DIF borta innan uppehållet två lag som verkar vara omöjliga för oss borta, vi möter ett stark SAIK hemma där vi knappt kan spela hockey och vi avslutar mot ett ADHD gäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer