1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314347

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy & Ambroo: Jag tycker omg 20-25 som vi hade efter uppehållet ser mycket bättre ut än om 26-30 som vi har innan nästa uppehåll kommer, i dessa matcher har vi många "Boogey" lag och dåliga vibbar.

omg 20-25 tog vi 13P, jag tror knappt vi kommer över 10P i omg 26-30 ifs en mindre match men endå. hoppas jag har fel!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Otroligt svårt att spekulera i utgången av dessa matcher. Vad är det t ex som säger att det inte kan släppa hemma? Vill även minnas att vi mötte Modo, HV, Frölunda på bortais under loppet av en vecka med gott resultat.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...