Blizzard: Otroligt svårt att spekulera i utgången av dessa matcher. Vad är det t ex som säger att det inte kan släppa hemma? Vill även minnas att vi mötte Modo, HV, Frölunda på bortais under loppet av en vecka med gott resultat.
Inlägg: 1314352
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: det är ifs sant, men som sagt modo borta brukar sluta bra lika så frölunda väldigt ofta och HV spelar vi alltid minst okej emot.
DIF och BIF borta däremot.....
DIF och BIF borta däremot.....