1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 131470

Sv: Gästboken
Hälge: Jag håller med dig i månt och mycket. Det är inte alls omöjligt att nå till slutspel men av 6 omgångar kan man inte dra så stora slutsatser tycker jag. Och du har även rätt i att det viktigaste är ju att spelarna vet vad som gäller och som du säger så kan vi lida senare om det börjar gå sämre.

Din spelanalys var inte riktigt så ingående som jag hade velat skulle man ju kunna säga. Men ändå rätt ämne i min mening !

Du tog liksom ordet från min mun... Det med skador var precis vad jag hade tänkt ta upp också. Vad händer vid skador ? Troligen får laget jobba ännu hårdare och andra måste kliva fram och ta mer ansvar och så... Men alla lag drabbas ju alltid av några skador under en sässong så vi får väl bara hoppas att Timrå inte får mer skador än vad Murphy kräver !

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.