TIK55: Björn Svensson var sämst, igen.
Inlägg: 1315320
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
RTS: Han är och kommer alltid att förbli ett sargollon. Han har gjort två halvbra matcher i år och det var när han var "klubblös". Timråklacken med sitt ständiga malande, "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp...", är nästan pinsammare än laget ikväll. Ok att man lever efter devisen, "Aldrig hata, bara älska!", men idag så borde de åtminstone ha moonat spelarna i paus.
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
RTS: Han har ju fått kontrakt.... borde kanske spela match för match...