RTS: Han har ju fått kontrakt.... borde kanske spela match för match...
Inlägg: 1315325
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Björn var som en ny spelare när han skulle lämna har var fanimej överallt och gick rakt på mål gjorde typ allt rätt, när han inte hitta ny klubb och stanna i timrå så börja han knulla sarg igen, kom precis på varför jag inte brydde mig först när han skulle lämna.