kollar på Y-tube videos med perra från förut, han ser ju att vara så mycket mer harmonisk då än nu och ser mer "hemma" ut då.
Inlägg: 1315558
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Det är inget märkvärdigt. Hade jag suttit i Perras kläder skulle jag uppleva precis samma frustration som Perra gör gällande. Det kan inte vara kul att se spelare vika ner sig så kapitalt, i match efter match. Jag antar att Perra aldrig varit med om denna situation tidigare. Högavlönade spelare som viker
ner sig, match efter match
ner sig, match efter match
Redigerad kommentar