en av linjedomarna känns väldigt anal tycker jag
Inlägg: 1315972
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
pefr: bp nu så det blir väl 0-2. Men vi håller nere siffrorna så här långt i alla fall ;=)...
Och pitten har hål i plocken igen...
Och pitten har hål i plocken igen...
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Jag är inte ett dugg orolig för utvisningar. Bara Djurgården inte får läge att skjuta på mål.