Inlägg: 1315986
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Per HApps: om vi bara spelar #44 i alla tänkbara BP och PP så kommer han snart igång... Väl... kanske...
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Per HApps: Kolan tycker inte varit så fantastiskt usel denna säsong ni alla vill ge sken av.
Hirscho däremot...
På pluskontot vill jag lyfta fram Halonen!
Hirscho däremot...
På pluskontot vill jag lyfta fram Halonen!
En träskalle har ju bättre spelsinne än kolan. Och den där djävla 44 an , fy fan