Laken: Någon toppback är han i alla fall inte, och han har inte på långa vägar gjort sig förtjänt av all speltid i powerplay. Måste vara sista säsongen för Kolan i Timrå det här.
Inlägg: 1316001
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
RocknRolf2: Nej han (Kolan) är INTE den toppback som han har betalt för att vara.
Där är vi helt överens! ;-)
Men en ok elitserieback är han.
Där är vi helt överens! ;-)
Men en ok elitserieback är han.