Smokey: Ja man vet inte vad man ska tro längre, men att det finns problem som inte är helt kända torde ju vara uppenbart.
Annars gör vi ju faktiskt en helt ok bortaperiod där vi lika gärna kunde ha haft ledningen. Murley känns klart stabil i sitt spel och är en bra värvning. Kommer säkert att hänga en hel del baljor framöver.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars gör vi ju faktiskt en helt ok bortaperiod där vi lika gärna kunde ha haft ledningen. Murley känns klart stabil i sitt spel och är en bra värvning. Kommer säkert att hänga en hel del baljor framöver.