T T: Jag kan se det framför mig- Corso åker mot anfallszon istället för att byta, PEJ ropar: "No, Corso, you're on coffee-duty, get back here" Corso: "no way, old man, I hate coffee-duty" PEJ: But you're on coffee-duty!" Corso: "******" -slår av klubban- PEJ "Nu jävlar åkä du tä omklädningsrömme och kok kaffä!"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Corso: "no way, old man, I hate coffee-duty"
PEJ: But you're on coffee-duty!"
Corso: "******" -slår av klubban-
PEJ "Nu jävlar åkä du tä omklädningsrömme och kok kaffä!"