superfalle: Perra gör det han tycker är rätt för laget/gruppen. Alla ska sköta sig. Så fungerar han som tränare.
Inlägg: 1316033
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: Jaha, men handlar det om en avslagen klubba så är det tydligen jättehemskt i Perras ögon, då kan man ju samtidigt fråga sig varför han inte har bänkat Hirso? Eller varför han i princip ALLTID spelar Kolan i spel 5-3? Eller varför han har hattat fram och tillbaka mellan målvakterna?
Redigerad kommentar
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: och det är nog lika bra. det hade varit absurt av PEJ att inte reagera