Inlägg: 1316041
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
lincoln du skrev:
"Jag känner inte igen Timrå IK. Vi brukar ha frenesi, fart, energi, kämpaglöd, bra skridskoåkning och vara duktiga på att få till långa anfall. Detta har man dock inte sett ett skit av sedan Challe. I år är vi otränade, dåliga på rillorna, lojja, ofarliga och utan förmåga att bli kvar i anfallszon"
Det var ju exakt det vi inte hade under challes ledning! Inte nu heller så mycket med perra. Förutom den fina starten. Fattar inte hur man kan gilla challe hockey. Man måste vara född djurgårdare om man ska kunna gilla hans koncept.
"Jag känner inte igen Timrå IK. Vi brukar ha frenesi, fart, energi, kämpaglöd, bra skridskoåkning och vara duktiga på att få till långa anfall. Detta har man dock inte sett ett skit av sedan Challe. I år är vi otränade, dåliga på rillorna, lojja, ofarliga och utan förmåga att bli kvar i anfallszon"
Det var ju exakt det vi inte hade under challes ledning! Inte nu heller så mycket med perra. Förutom den fina starten. Fattar inte hur man kan gilla challe hockey. Man måste vara född djurgårdare om man ska kunna gilla hans koncept.
Dert verkar som att det enda spel vi har är kontringar. Därav blir också våra ordnade anfall soloraider såsom kontringar.
Jag känner inte igen Timrå IK. Vi brukar ha frenesi, fart, energi, kämpaglöd, bra skridskoåkning och vara duktiga på att få till långa anfall. Detta har man dock inte sett ett skit av sedan Challe. I år är vi otränade, dåliga på rillorna, lojja, ofarliga och utan förmåga att bli kvar i anfallszon.
Bläääääääääääääääääääääää