Bissett19: Han är inte en av de sämre spelarna iaf, var det bara för att han slog av klubban så är det sjukt löjligt.
Inlägg: 1316054
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Ja problemet med den här bänkningen är ju bara: varför i helskotta har han inte bänkat spelare tidigare?
Avslagen klubba = Bänken
Urusel match efter match = Ingen åtgärd
Go Perra!!
Avslagen klubba = Bänken
Urusel match efter match = Ingen åtgärd
Go Perra!!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
KniveN: Det är nog nåt mer bakom. Nåt som pågått en tid o nåt som sas i båset som utlöste det hela.
Perra fick nog helt enkelt. Svårare är det inte.
Perra fick nog helt enkelt. Svårare är det inte.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
KniveN: Ligger säkert något långtgående bakom det hela och detta var droppen.