Inlägg: 1316060
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
RocknRolf2: Usch Perra Styf är inte bra. Det är extremt tydligt att man inte kan spela alibi hockey år 2010. Motståndarma är för bra och sarg ut istället för en konstruktiv passning straffar sig alltid med en spelvändning och farligheter i arslet.
Avslagen klubba = Bänken
Urusel match efter match = Ingen åtgärd
Go Perra!!