lincoln: Inte en målchans nu på ca 20 minuter....
Inlägg: 1316083
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
lincoln: Härligt Gubbar!!! Vändningen hoppas vi!
Stackars kommentatorn. Sååååååååååå besviken. Trist med de där tv sändningarna och hemmakommentatorer
Stackars kommentatorn. Sååååååååååå besviken. Trist med de där tv sändningarna och hemmakommentatorer