The great one: Jag var ganska nöjd spelmässigt men alla puckar HV sköt gick ju in i första perioden... Sådant händer ibland. Jag var väl också den ende (?) som försvarade vår målvaktsuppsättning och skrev att de varit klart godkända under säsongen! Att alla skott ramlar in ett tag under en match är något de flesta målvakter drabbas av någon gång. Pitkimäki närmast +++++ idag - också hade Laken rätt igen!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag var väl också den ende (?) som försvarade vår målvaktsuppsättning och skrev att de varit klart godkända under säsongen!
Att alla skott ramlar in ett tag under en match är något de flesta målvakter drabbas av någon gång.
Pitkimäki närmast +++++ idag - också hade Laken rätt igen!