Det är den här artikeln ni ska läsa
Inlägg: 1316663
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Timrå Icon: Håller med Nyström att det i sak nog var rätt att bänka Corso men det hade varit mer professionellt att göra det i pausen då det var mindre än en minut dit.
Däremot snackar han bara ren Nyströmsk skit när han drar Corso i smutsen för HV-matchen, för det var inte Corso som orsakade de 5 målen i den första perioden. Det måste väl ändå ses som något bättre att han producerade i de två sista perioderna än som många andra i den matchen som ar skit hela matchen och enbart "producerade" mål i egen kasse.
Däremot snackar han bara ren Nyströmsk skit när han drar Corso i smutsen för HV-matchen, för det var inte Corso som orsakade de 5 målen i den första perioden. Det måste väl ändå ses som något bättre att han producerade i de två sista perioderna än som många andra i den matchen som ar skit hela matchen och enbart "producerade" mål i egen kasse.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Timrå Icon:
Jag delar Nyströms uppfattning, dock kan det kännas att det vart en surdeg som fått jäst lite för länge????
Jag delar Nyströms uppfattning, dock kan det kännas att det vart en surdeg som fått jäst lite för länge????