Inlägg: 1317011
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Olle: många leksaks experter här på HS, man blir nästan bajsnödig av att läsa era små inlägg..IOF så e det roligt oxå.Hal bundy måste ju vara HS största skämt..har följ me ett tag här och läst inläggen..super falle e en anna jävla fjant..den enda som jag tycker skriver bra e Åkerblom i 6e..han e sanningsenlig allafall--för övrigt så tycker jag Timrå blivit en jävla skitförening..sparka TJ, Linkan och deras medhang..
mvh
en gammal Timrå kille
mvh
en gammal Timrå kille
Perra säger i princip det Corso borde ha sagt hela tiden: "Ingen kommentar".