1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1317012

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Pätr: Tyvärr är det bara att inse. Det finns ett gäng mer eller mindre drivna TIK-hatare. Dä läser något i kvällstidningarna kopplar ihop med något de hört på annat håll. Sedan njuter de av att sedan fomulera detta skitprat/tänk i skriftlig forrm.
Genom att trampa på andra förhöjer man sig själv och sitt eget favoritlag. Små, trångsynta och bittra människor i min bok som försöker skriva av sig sin egen ångest.

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Herminator:"Dä läser något i kvällstidningarna kopplar ihop med något de hört på annat håll. Sedan njuter de av att sedan fomulera detta skitprat/tänk i skriftlig forrm."

Finns personer som gör exakt detta på det här forumet också.


Olle: Hade Perra velat hålla media utanför så hade han bänkat Corso och sedan tagit det i omklädningsrummet, det han gjorde nu är betydligt värre än att en spelare säger att tränaren borde bänka spelare som inte presterar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.