Inlägg: 1317012
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Herminator:"Dä läser något i kvällstidningarna kopplar ihop med något de hört på annat håll. Sedan njuter de av att sedan fomulera detta skitprat/tänk i skriftlig forrm."
Finns personer som gör exakt detta på det här forumet också.
Olle: Hade Perra velat hålla media utanför så hade han bänkat Corso och sedan tagit det i omklädningsrummet, det han gjorde nu är betydligt värre än att en spelare säger att tränaren borde bänka spelare som inte presterar.
Finns personer som gör exakt detta på det här forumet också.
Olle: Hade Perra velat hålla media utanför så hade han bänkat Corso och sedan tagit det i omklädningsrummet, det han gjorde nu är betydligt värre än att en spelare säger att tränaren borde bänka spelare som inte presterar.
Genom att trampa på andra förhöjer man sig själv och sitt eget favoritlag. Små, trångsynta och bittra människor i min bok som försöker skriva av sig sin egen ångest.