Olle: in i munnen? :)
Inlägg: 1317766
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
pefr: Klubban i skridskon och en liten vridning på knät vore väl rättvist? 1-1 så att säga...