Kattgubben: Otaktiskt att låta BS ens vara i närheten av den där straffpucken och dessutom att låta Lander lägga en andra.
Inlägg: 1317862
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Olle:Pärsinen straff bedrövligt dålig!Det där kallar jag inte ens ett försök!!