Blizzard: men äru helt dum i huvudet? jag tyckte de va synd om honom som tappade pucken... med tanke på att han nyss höll på att bli sparkad från laget också!
Inlägg: 1317864
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Du, far åt...! Vad jag vet så är det en regel, kanske oskriven, att vara inne och härja på ett motståndarforum direkt efter en svidande torsk.
Edit: Personangrepp är ju heller inte särskilt smart. Jag har blivit avstängd för mindre...
Edit: Personangrepp är ju heller inte särskilt smart. Jag har blivit avstängd för mindre...
Redigerad kommentar