Inlägg: 1317878
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Corso till AB
"Jag hade satt straffen ikväll"
Väntar bara på något kaxigt uttal.
"Jag hade satt straffen ikväll"
Väntar bara på något kaxigt uttal.
och NEJ! det är nubben som rankar underpresterande norrlänningar högt