Kattgubben: haha fjortis...? jag kunde ha gjort det om tex blizzard och olle kunde sluta gnälla som nå jävla idioter
Inlägg: 1317887
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Nu var det ju ingen som kallade på dig fjunis. Kryp tillbaka till någon av dina favoritlags forum istället för att gång på gång bli smädad här.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Men frölunda var ju ute efter Björn Svensson efter nubbens avgång?