zigge: Challes utspel i P4 är lika pålitliga som de som framfördes om Corso dagen innan matchen mot Skellefteå.
Timrås problem är i alla fall inte Corso längre. Timrås problem stavas nog mer: Magnus Åkerlund Elias Granath Fredrik Sonntag Fredrik Hynning Anton Axelsson Gabriel Karlsson...
Annars störs jag aningen över att ledningen i Timrå inte håller elitserieklass när det gäller mediahantering. Något att träna på.
Jag tror på "brandchefen" och hans filosofi. Blåljus på!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrås problem är i alla fall inte Corso längre. Timrås problem stavas nog mer:
Magnus Åkerlund
Elias Granath
Fredrik Sonntag
Fredrik Hynning
Anton Axelsson
Gabriel Karlsson...
Annars störs jag aningen över att ledningen i Timrå inte håller elitserieklass när det gäller mediahantering. Något att träna på.
Jag tror på "brandchefen" och hans filosofi. Blåljus på!