Olle: Mest utvisade i alla jävla serier. Sämst i överläge... Visst är det ett minus;)
Inlägg: 1318709
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Smokey: Ja men det känns inte ens som att våra matcher är 60 minuter längre utan snarare 20 minuter hockey och en fruktansvärd massa BP.