Smokey: Ja men det känns inte ens som att våra matcher är 60 minuter längre utan snarare 20 minuter hockey och en fruktansvärd massa BP.
Inlägg: 1318716
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
När Timrå anfaller. Då åker vi in i zon en och en och sedan viker vi ut i hörnen där vi irrar runt lite ensamma innan vi tappar pucken med tre spelare kvar bakom blå... Sedan blir vi utvisade. Därefter skjuter motståndarna ett slumpskott mot mål när Styfen hänger på sin rollator. Där släpper vi in typ ett av tre.
Känns väl inte sådär jättebra...
FAN VAD JAG ÄR BITTER!!! Nu ska jag snabbspola en svartvit Ingmar Bergmanfilm så familjen får skratta lite.
Känns väl inte sådär jättebra...
FAN VAD JAG ÄR BITTER!!! Nu ska jag snabbspola en svartvit Ingmar Bergmanfilm så familjen får skratta lite.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle:
Lugn och fin, Matti Murley sänker två ikväll, ett mål och en Brynäsare!
Lugn och fin, Matti Murley sänker två ikväll, ett mål och en Brynäsare!