RTS: första var skaplig . andra inget vidare . men brynäs är inget vidare heller . ett sömnpiller
Inlägg: 1318805
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
superfalle: Dvs precis som vanligt då mot "Seriens tråkigaste lag".
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.