Inlägg: 1318817
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RTS: fast dom senaste 2 säsongerna tycker jag att brynäs blivit ett roligare lag . inte lika mycket försvartänk . för några år sen var de ju fan fruktansvärt att kolla på dom
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.